En modern och intuitiv design
“Vi är väldigt glada över att få ha varit en del av Stockholms Elpartners digitala resa. Vårt mål var att skapa en hemsida som underlättar för deras kunder och stärker deras varumärke på marknaden,” säger Emma Holmlund, som lett projektet på Merkle.
Den nya hemsidan erbjuder en modern och intuitiv design som gör det enkelt för kunder att hitta information, ta del av tjänster eller få kontakt med support. Plattformen är optimerad för att fungera sömlöst på alla enheter, från datorer till smartphones och har även utvecklats för att passa Stockholms Elpartners interna behov. Tack vare en smidig backendlösning kan teamet nu enkelt uppdatera innehåll, analysera kundbeteenden och snabbt svara på förändrade behov.
Den nya webbsidan en viktig milstolpe
“Den nya hemsidan är en viktig milstolpe för oss. Vi vill erbjuda våra kunder bästa möjliga upplevelse och den här uppgraderingen är ett stort steg i rätt riktning,” säger David Gustafsson, Sälj och Marknadsansvarig på Stockholms Elpartner.
Förutom att skala bort och addera design och funktionalitet för en förhöjd kundupplevelse har CX-teamet på Merkle också säkerställt att bland annat typsnittsanvändning, färgskala och kontraster uppfyller dagens krav på webbsidors åtkomlighet. Genom dessa förbättringar av den digitala kundresan kommer Stockholms Elpartner närmare sin vision om att vara det mest kundvänliga elinstallationsföretaget på marknaden.
Besök Stockholms Elpartner AB på webben.
David Gustafsson,
Sälj och Marknadsansvarig på Stockholms Elpartner.
Om du vill veta mer om hur vi på Merkle kan skapa värde ditt företag och åt era kunder? Då ska du kontakta vår Commercial Team Leader Anna Skarlöv
anna.skarloev@merkle.com